EVALUAREA RISCURILOR
Efectuam o evaluare a riscurilor la care acesta este expus, definind evenimentele accidentale ce pot conduce la pierderi: pagube patrimoniale, riscuri de transport si ale activitatii derulate, īntreruperea activitatii, riscuri specifice activitatilor bancare, pagube provocate unor terti, pierderea vietii sau ranirea etc.
STRATEGIA GESTIONARII RISCURILOR
Elaboram o strategie de gestionare a riscurilor, mentionāndu-le pe cele care trebuie cu adevarat acoperite prin asigurare, marimea acoperirilor si/sau a retinerilor ca elemente de evaluare a primelor de asigurare, precum si modalitatile de plasare a riscurilor catre unul sau mai multi asiguratori selectati.
NEGOCIEREA PLASARII RISCURILOR
Pe baza acestor primi pasi lansam cererile de oferta si īncepem negocierile pentru plasarea riscurilor sau optimizarea acoperirilor deja existente.
Īn urma negocierilor recomandam clientilor nostri modalitatea efectiva de a beneficia de o acoperire optima. Odata cu intrarea īn vigoare a contractelor de asigurare preluam īntreaga administrare a derularii acestora, asigurāndu-ne de respectarea termenelor de plata a primelor de asigurare si a ajustarilor necesare, monitorizam īn permanenta reducerea sau cresterea riscurilor plasate, elaborānd rapoarte specifice.
ASISTENTA IN CAZ DE DAUNA
Īn caz de dauna clientul se bucura de asistenta noastra. Coordonam toti pasii necesari a fi facuti dupa ce o paguba s-a produs: notificarea prompta si corecta a asiguratorului, documentarea evenimentului, negocierea si solutionarea solicitarilor de despagubire.
INFORMARE
Informam clientii despre stadiul pietei locale si internationale de asigurari, aparitia sau dezvoltarea unor noi produse de interes pentru acestia, monitorizam schimbarile īn legislatie si reglementarile īn domeniu, reactionam rapid la schimbari si propunem ajustarea programelor de asigurare ale clientilor.
EFICIENTA
Prin calitatea serviciilor acordate, prin capacitatea de a īntelege specificul activitatii clientilor si de a recomanda solutii adecvate, prin buna credinta, corectitudine si profesionalism, construim un portofoliu bazat pe fidelitatea clientilor nostri.
Eficienta activitatii noastre īn relatiile cu clientii este crescuta atunci cānd functia de management de risc exista si este dezvoltata īn structura organizatiei "client".
COSTURI REDUSE
Referitor la remunerarea serviciilor prestate:
Brokerul de asigurari nu īncarca prima de asigurare cu comisionul pe care īl primeste. Acest comision este platit de catre societatea de asigurari la care a fost īncheiata polita de asigurari, īntrucāt aceasta realizeaza economii prin reducerea costurilor de achizitie si administrare, activitati preluate de catre broker.
Brokerul, ca profesionist bine informat si documentat, este īn masura sa negocieze pentru clientul sau atāt conditii de asigurare optime, adaptate cerintelor sale, cāt si de regula, prime de asigurare mai mici decāt daca asiguratul s-ar fi adresat direct unei societati de asigurari.
Prin faptul ca brokerul gestioneaza un portofoliu de asigurari, asiguratorul este dispus īn a acorda reduceri de prime la politele īncheiate prin intermediul acestora, īn beneficiul clientilor. Īn concluzie, brokerul este remunerat pentru serviciile sale din comisioanele platite de asiguratorul/asiguratorii cu care se īncheie contractele, prin aceasta piata recunoscānd, de fapt, valoarea serviciilor brokerului īn mecanismul de distributie a asigurarilor.